4 Ocak 2012 Çarşamba

-SERSERİLİK-



Ruhumda serserilik var sanırsam.Bu güzel havalarda güneşi görünce kendimi dışarı atıp deli gibi yürümek istiyorum normalde sinirli olduğumda ya da kafam karışıksa bilmediğim yeni sokaklara girip çıkarım evlerin balkonlarına,perdelerinden,pencere pervazlarındaki objelerle yaşayanların analizini yaparım:)
Sabah 08,30 akşam 18,00 olayı beni kasıyor bi de üstüne cumartesi öğlen 2'ye kadar çalışmak da ayrıca kapalı bir ortamda her gün robot gibi sistemli olarak aynı şeyleri yapıyorsun e tabi yaş ilerledikçe herşeyi bırakıp serseri ruh gibi yaşamak istiyorsun...Bi de bende aynı şeyleri üst üste yapamama gibi birşey var aynı kıyafeti giyemem,aynı yere gidemem(iş için farketmiyor sorun da burda:)ve daha böyle uzunca listem:)Bakalım her zaman herşeyin en iyisi ALLAH bilir ama duam sevdiğim şeylerle uğraşayım her gun ruhum ve beynim aynı şeylerden gerilemeye başlıyor.
 Benim de kişisel yılbaşım Haşmet BABAOĞLU gibi İLKBAHAR (bekliyorum)... 

1 yorum:

  1. Bloğunu kşfettiğime sevindim canım..
    Takibindeyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil