21 Şubat 2012 Salı

1910-11-13 YILLARINA GEZİNTİ...

                                                                  Selam,
Bugün beğendiğim vintage tarzı eski elbiselere bakıcaz.(Çoğu zaten müzelerdeymiş..).Bu ara vintage tarzı moda ama ben kullanamıyorum bana göre elbise yada başka objelere önceki kullanan kişilerin enerjisi geçiyor...
Ama eski kitap karıştırmayı seviyorum karalanmış notlar ,unutulmuş kağıtlar o kitabı kullanan hakkında bilgi veriyor...

1910-11 Fransa Met museum


 1910-11 Fransa Met museum akşam yemeği için giyiyorlarmuş..Ya o masa olayı çok kötü oluyor telgraf filan koymak lazım o kadar uzak mesafeye:)






Amerikan ipek, yalnız etek alttındaki desen namaz başörtülerinde üstünde olurdu hatta annem benim ceyize koymuştu...



                                                                 Norveç







En güzelini sona bıraktım.Etekdeki püskül çok hoş olmuş,

Güzel bahar günlerine...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder